PO: 08:00 - 12:00 / 13:00 - 15:00
UT: nestránkový deň - administratíva
ST: 08:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00
ŠT: nestránkový deň - administratíva
PI: 08.00 - 12.00
Voľné pracovné miesto
Hľadáme koordinátora referátu technicko-prevádzkových činností.
Nástup: ihneď
Náplň práce:
- zodpovedá za správne odčítanie a evidenciu stavu energií (elektrina, voda, plyn) v budovách vo vlastníctve obce
- zabezpečuje vykurovanie objektu OcÚ
- koordinuje preberanie komunálneho odpadu do veľkokapacitných kontajnerov na dvore a vedie evidenciu drobného stavebného odpadu odovzdaného na dvore obecného úradu
- prideľuje činnosti technicko-prevádzkovým pracovníkom, vykonáva ich kontrolu a zodpovedá za včasné vykonanie a kvalitu prác
- vypomáha technicko-prevádzkovým pracovníkom v teréne podľa potreby:
- pracovné manipulačné práce s bežnou i zvýšenou fyzickou námahou a záťažou
- výsadba a ošetrovanie okrasných kríkov a stromov v obci
- údržba pozemných komunikácií a chodníkov
- ošetrovanie trávnatých povrchov (výsev, kosenie, údržba)
- obsluha a údržba jednoduchý mechanizačných prostriedkov (kosačka, vŕtačka,
rozbrusovačka, motorová píla)
- vykonáva administratívne činnosti spojené s prácou zamestnancov technicko-prevádzkových činností
- zabezpečuje nákup drobného materiálu v hotovosti a PHM a vedie ich evidenciu. Vedie evidenciu skladu – príjem, výdaj
- zodpovedá za oblasť BOZP v spolupráci s externým odborníkom
- sleduje termíny revízií objektov v majetku obce a zabezpečuje ich pravidelnú realizáciu
Pracovný pomer: na dobu určitú (12 mesiacov)
Pracovný čas: PO, UT, ŠT: 7.00 - 15.00 hod.
ST: 7.00 – 17.00 hod.
PIA: 7.00 – 12.30 hod.
Mzda: podľa zákona č. 553/2003 Z.z. (min. 1 149,00 €)
Požadované vzdelanie: stredné odborné vzdelanie
Prax: bez požiadavky na odbornú prax
Vodičské oprávnenie: sk. B
Viac info na tel. čísle: 032/6558 215.
Žiadosti môžete zasielať na emailovú adresu: prednosta@trencianskatepla.sk